mercredi 11 janvier 2017

Mixed Media Place Challenge


Voici ma participation pour le défi de Mixed Media Place.
Here is my participation for the Mixed Media Place Challenge.

Voici le moodboard : 
Here is the moodboard : 

Et voici ma page, je me suis inspirée de la photo de chevreuil,
de la couronne étoilée!

Here is my layout, I was inspired by the picture of the deer
and the stars wreath!


Plans rapprochés : 
Some close-ups : 





Merci du coup d'oeil!
Thanks for stoppin' by!






4 commentaires:

  1. Absolutely beautiful layout, that's my style for sure!!So glad to have you play along with us at MMP.

    RépondreEffacer
  2. je susi en total amour encore elle est donc ben malade cette page wow wow wow wow et wow je l'ai tu dis lol wow bonne chance et merci de ta participation au défi Mixed media place xxxxxxxxxx

    RépondreEffacer
  3. Pure magic!! Thank you for playing along with us at Mixed Media Place!

    RépondreEffacer
  4. Oh my this is so pretty - thanks for joining us at MMP x

    RépondreEffacer