mardi 8 novembre 2016

7 Dots Studio Challenge



Coucou!

J'ai participé au défi de 7 Dots Studio ce mois-ci!
Good Fortune and Luck!

Hello!
I decided to participate to the 7 Dots Studio this month!
Good Fortune and Luck!


Ma page : 
J'ai choisi une photo de famille, parce que je suis chanceuse d'avoir
une famille proche et toujours là pour nous. 

 My layout : 
I've chose a family picture because I'm fortunate and lucky to have
such a great family close to me and always there for us. 


Plans rapprochés : 
Some close ups :  




Merci du coup d'oeil!
Thanks for stoppin' by!



7 commentaires:

  1. Beautiful page and so wonderful to use your dear family picture. Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month sweetie

    RépondreEffacer
  2. je suis en amour encore j adore le choix de couleur merci de ta participation au défi 7 Dots Studio

    RépondreEffacer
  3. Great page! Love the picture! Thank you for playing at the 7 Dots Studio Challenge!

    RépondreEffacer

  4. This is amazing! Loving all the details. Thank you for joining 7 Dots Studio Challenges this month!

    RépondreEffacer
  5. LOVE LOVE LOVE THIS!Thank you for joining us over at 7 Dots Studio for our "Luck and Good Fortune" challenge xx

    RépondreEffacer
  6. Vraiment superbe Comme page!!! J'adore! Merci pour ta participation au défi 7dots CE mois ci

    RépondreEffacer
  7. Such a beautiful page! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge! Good luck!

    RépondreEffacer