vendredi 8 janvier 2016

More Than Words Challenge


YÉÉÉ!! Je suis bien contente de participer au tout premier défi

Concept plutôt facile, le thème ce mois-ci est autour de notre personnalité
et nous devons utiliser un "selfie" comme photo pour notre page. 

Yeah! I'm so happy to participate to the new blog challenge of

So it's pretty easy, this month it's all about our personality
and we also have to take a "selfie" for our layout. 
As simple as that!

Voici ma page : 
Here is my layout : 

Je ne suis pas la fille aux selfies. J'en fais de temps en temps.
Plus souvent avec mes enfants, car ça les amuse.
Ma page, et bien, c'est moi : rose!!! C'est ma couleur préférée,
parce que c'est fille, doux et éclatée en même temps. Ça me reflète plutôt bien!

I'm not a selfie kind of girl. I do some time to time, but more often
with my children, because they love it! hihi
My layout is about me, my personality. It's pink! It's my favorite color,
because it's girlie, soft and funny at the same time. It's me! 


Plans rapprochés : 
Some closes up : 


Merci du coup d'oeil!
Thanks for stopping by!






9 commentaires:

  1. Your layout is BEAUTIFUL....Thank you Kareen for taking the challenge & joining us over @ More Than Words....

    RépondreEffacer
  2. Love love love it. Fab take on our challenge Kareen and thanks for joining us and playing along at More Than Words.

    RépondreEffacer
  3. Fabulous layout!! Love the colors! Great job embellishing!! All the best from MTW!:)

    RépondreEffacer
  4. Mon amie haha! Ta page est super belle, je te l'ai probablement déjà dit :D Merci de participer à MTW. Love you XXX

    RépondreEffacer
  5. Trop trop trop beau! J,adore ta page! Tout est a sa place! Merci pour ta participation à MTW.

    RépondreEffacer
  6. Loooooooove this! I cant say anything else! Thank you so much for playing with us at More than Words!

    RépondreEffacer
  7. Such a lovely girly page! Love all those flowers and your selfie looks great! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    RépondreEffacer
  8. A stunning entry for our very first More Than Words challenge! It's a classic Kareen page!

    RépondreEffacer
  9. The colors is beautiful! Love it! Thank you so much for playing with us at More than Words!

    RépondreEffacer