vendredi 16 octobre 2015

Creative Embellishments - October Challenge


Ce mois-ci, sur Creative Embellishments, l'inspiration est une image
d'Halloween....et moi, je ne suis pas très Halloween!!! 

This month, on Creative Embellishments, we have to be inspire
by an Halloween picture. But... I'm not that kind of Halloween girl....

Mais, ce n'est pas une raison pour se laisser abattre hein!!?? hihi

Alors voilà, j'ai choisi les couleurs d'Halloween et j'ai utilisé des chipboards de CE
ainsi que mes deux mots sont en métal pour la petite twist demandée!

But this isn't a reason to not participate huh?! 

So, I chose the Halloween's colors, I obviously used some CE chipboards
and for the twist, the two words : love and cherish are made of metal!

Ma page : 
My layout : 

Plans rapprochés : 
Some close-ups : 


Merci du coup d'oeil!

Thanks for stopping by!





8 commentaires:

  1. Tu t'en es sortie avec brillo j'adore cette page! Bravo et merci d'avoir participé au challenge de Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  2. Beautiful layout.... your photo is precious also. Thank you for creating with us at Creative Embellishments.

    RépondreEffacer
  3. I love your layout, the halloween colors are perfect!! Thanks for joining our challenge at Creative Embellishments this month!

    RépondreEffacer
  4. so beautiful and love the autumn colors! thanks for playing along with us at Creative Embellishments

    RépondreEffacer
  5. amazing use of the chipboards. loved the layout. Thanks for participating in our CE challenge

    RépondreEffacer
  6. fan of your work, love the white space, gorgeous layering, thank you for playing with us over at Creative Embellishments.

    RépondreEffacer
  7. Awesome layout and picture. Love the layers, square pattern and paint/mist drips. Thanks for playing with us at CE this month.

    RépondreEffacer
  8. Great layout! Love the layering, drippies and page design! Thanks for playing along with Creative Embellishment's October Challenge! :-D

    RépondreEffacer