vendredi 11 septembre 2015

Creative Embellishments - September Challenge

Je dois l'avouer, j'ai été plutôt chanceuse dernière avec
Creative Embellishments. J'ai gagné, à deux reprises, 
de beaux montants à dépenser sur leur boutique en ligne. 
Et je dois dire, je suis bien en amour avec ces chipboards, vraiment!!!

I must say, I've been so lucky lately with Creative Embellishments.
I won, two times, a great amount to spent on the online store. 
And I must say, I'm in love with those chipboards, really!!!

Voici l'image d'inspiration ce mois-ci : 
So here is the image we have to be inspire this month : 
Please go here for more information.


Et voici ma page, avec un peu de peinture noire dans le fond de ma page.
Here is my layout, with the paint twist. I added some black paint.

I've been inspire by the letters, wich I add some foam letter to my background.
The little white dots that I reproduced with white IrRESISTible.


Plans rapprochés : 
Some close up : 



Merci du coup d'oeil!
Thanks for stopping by!







6 commentaires:

  1. Beautiful layout.... your colors are gorgeous and the photo is adorable ! Thank you for creating with us at Creative Embellishments.

    RépondreEffacer
  2. Gorgeous!! Fantastic BG!! Thank you for playing along with Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  3. beautiful layout...awesome background! Thanks for playing with us at Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  4. how cute is that photo, love the texture work, thank you for joining in with us over at Creative Embellishmente

    RépondreEffacer
  5. Ah que tu m'énerves! J'aime tout! Merci d'avoir participé au défi de CE :)

    RépondreEffacer
  6. Sweet LO, love the photo! Thanks for playing with us at Creative Embellishments!

    RépondreEffacer