samedi 15 août 2015

Creative Embellishments - August Challenge

J'ai beaucoup aimé l'image ce mois-ci.
ICI pour voir le défi!
I really like the picture this month!


J'ai utilisé le mauve de l'image, le vert et les teintes de roses.
Je ne suis pas très fées, mais j'ai utilisé les ailes de Creative Embellishments que 
j'ai ajouté à ma photo. Je les ai embossées avec de la poudre brillante noire.
J'ai aussi utilisé des badges Accent Scrapbooking!

I used the purple, green & pink. As I am not really a fairy girl, I managed
to use the CE's wing's chipboard. I embossed them with black sparkle powder.
For the fussy cut, I cut some butterflies on a old paper who fitted
perfectly for this layout!


Plan rapproché :


 

Merci du coup d'oeil!






9 commentaires:

  1. This is so gorgeous! Love the black wings. Thanks for joining in our Creative Embellishments challenge!

    RépondreEffacer
  2. Wow c'est de toute beauté, les ailes noires sont magnifiques! Merci d'avoir participé au défi de Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  3. WOW je la trouve magnifique et j'aime énormément le choix des couleurs

    RépondreEffacer
  4. What a gorgeous and creative page! Beautifully done!

    RépondreEffacer
  5. so pretty and the wings are the perfect touch! thanks for playing with us at Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  6. Oh my goodness what a pretty layout... love the use of the purple sprays on the background. The photo is so pretty. Thank you for creating with us at Creative Embellishments.

    RépondreEffacer
  7. Oh how lovely is this! I am smitten with the beautiful purple...and the photo is adorable!!! Thank you for participating at Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  8. What an adorable pic and pretty page!! Love the design, fun textures, misting and masking! Thanks so much for playing along with us at CE.

    RépondreEffacer
  9. Adorable layout! Love the drippy background work, bold colors and layering! Thanks for playing along with the Creative Embellishments August Challenge!

    RépondreEffacer