mercredi 24 juin 2015

Défi de juin pour Creative Embellishments

C'est ma toute première participation au défi mensuel de Creative Embellishments!
Le principe est fort simple, s'inspirer de l'image proposée et
bien sûr, utiliser un produit de la compagnie.

Pour tous les détails :

Voici l'image proposée :

Voici ma page avec l'élément imposé (les ailes).
Here is my layout with the little twist : to add something with wings.

J'ai choisi le mauve, les fleurs et les papillons pour faire ma page.
I choose purple, some flowers & butterflies for my layout.

En plan rapproché :

Merci du coup d'oeil!





7 commentaires:

  1. Super jolie page! J'adore toutes ces étoiles!

    RépondreEffacer
  2. What a wonderful page! Totally love how you used the chipboard frame!

    RépondreEffacer
  3. Such a lovely design - very fresh and elegant!!! Thank you for playing along with Creative Embellishments!

    RépondreEffacer
  4. such a beautiful layout..love the design! thanks for playing with us at Creative Embellishments :)

    RépondreEffacer
  5. Beautiful LO! Love the colors and details! Thank you for playing along with Creative Embellishments!!

    RépondreEffacer
  6. Lovely page! Wonderful colors and layering! Love how you altered your CE frame too! Thanks for playing along with the Creative Embellishments June Challenge!

    RépondreEffacer